ابزار رایگان وبلاگ

پايگاه اينترنتي سرداران عشق

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه و من المنتظرین له و امنن علینا برویته الذی بیمنه رزق الوراء و بنوره و وجوده ثبتت الارض و السماء حدیث قدسی :: لبیک

لبیک

کد آهنگ

ابزار نظر سنجی

آخرین مطالب
نویسندگان

حدیث قدسی

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ب.ظ

حدیث قدسی

از سول خدا (ص) روایت شده که:چون بنده در نیمه شب تار با خدای خود خلوت کند و راز و نیاز نماید،پروردگار متعال نوری در دلش جای دهد و چون گوید:یارب!یارب!پروردگار بزرگ او را ندا کند:لبیک بنده ی من!بخواه تا به تو بدهم،برمن توکل کن تا تو را کفایت کنم.سپس خداوندبه فرشتگانش فرماید:ای فرشتگانم!ببینید بنده ی مرا در دل شبکه با من خلوت کرده و بیهودگان در بازی و غفلت و خوابند.گواه باشید که من او را آمرزیدم

کتاب 515 حدیث قدسی

به نقل از امالی شیخ صدوق(ره)

۹۲/۱۱/۰۱
سعید چیذری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی